2 Ekim 2016 Pazar

MAYONEZ MASKESİ/SAÇ BAKIMI


Herkese selam..güzel bir pazar qününde eğer kendimize vakit ayırmışsak :) bakım yapmak için biraz şımartalım kendimizi dedim ve devamlı her hafta uyguladığım mayonez maskesinden bahsedicem.. eğer ki saçlarınız boyalı,yıpranmış,kuru saçlara nem ve toparlanmasında birebir diyebilirim en azından kendimde bunu qördüm..hazırlanması uygulanması çok kolay..başta yumurta sirke olmak üzere mayonez  içinde bulunan bileşenler boyadan ve  güneşten yıpranan saçların kısa sürede nemlenmesine yumuşamasını ve kırık oluşumunun azalmasını sağlar..mayonezi direk saçınıza sürüp yarım saat bekletebilir veya saç tipinize göre yumurta zeytinyağı gibi diğer malzemelerle karıştırarak kullanabilirsiniz.
mayonezle hazırlanan saç bakım maskeleri saçınızın durumuna göre haftada 1'den ayda 1'e kadar değişik sürelerde kullanılabilir. saçınız çok kuruysa ve boyadan yıpranmışsa 3-4 hafta boyunca nhaftada 1 uygulanmalıdır. 
mayonezle saç bakımı için malzemeler: şaçınıın uzunluğuna göre 3-4 kaşık mayonez, 1 yumurta , 1-2 yemek kaşığı zeytinyağı, zeytinyağı yerine badem yağı, jojpba yağı hindistan cevizi yağı veya bebe yağı kullanılabir. ben bazen yumurta yerine bir tatlı kaşığı bal koyuyorum o zaten inanılmaz bir parlaklık veriyor. :) benim saçlarım boyalı ve hafifte yıprandı haliyle ben kendini toparlasın diye haftada bir uyguladım.. ve çok yumuşak ve parlak oldu.. sizinde boyalı yıpranmış saçınız varsa deneyebilirsiniz :) 
sevgiyle kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder